TA STRONA UŻYWA COOKIES. Używamy cookies i podobnych technologii do przechowywania ustawień na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Helpdesk

Internetowy system umożliwiający pobranie aktualizacji oprogramowania: 
http://technikait.com.pl/pobierz/

Warunkiem pobrania aktualizacji jest posiadanie ważnej umowy dot. asysty technicznej. 

Usługi wsparcia technicznego świadczone zdalnie, wykonywane są przy zastosowaniu bezpiecznego połączenia VPN lub dedykowanego oprogramowania TeamViewer.

Informacje o bezpieczeństwie i ochronie danych w oprogramowaniu TeamViewer opublikowane zostały na stronie jego producenta: http://www.teamviewer.com/pl/products/security.aspx

TeamViewer QuickSupport to kompaktowy moduł kliencki, nie wymagający instalacji i uprawnień administratora na komputerze docelowym. Umożliwia zdalne udostępnienie stacji roboczej konsultantom wsparcia technicznego.

TeamViewer QuickSupport można pobrać korzystając z poniżej zamieszczonych odnośników: